Riteņu ģeometrijas regulēšana / savirze - sagāzuma regulēšana.

Katra auto markai ir dažādas kombinācijas šķērssagāzuma, garensagāzuma un savirzes regulējumiem. Tiem ir jābūt precīzi noregulētiem, un to spēj izdarīt speciālists, kur darba procesā tiek izmantota moderna iekārta ar ļoti augstu precizitāti. Mūsdienīgs riteņu ģeometrijas stends šo darbu ļauj veikt ātri un ļoti precīzi.

Precīzi noregulēta riteņu ģeometrija pagarina riepu kalpošanu – tās dilst vienmērīgi, auto vadīsies precīzāk.


Kad vajadzētu regulēt savirzi?

  • Ja ir izteikts nodilums riepas sānos
  • Ja riepa nodilusi diagonāli
  • Ja auto vadība uz ceļa ir pasliktinājusies
  • Pēc auto remonta, kad mainītas daļas kuras ietekmē riteņu novietojumu
       (stūres pirksts, plaukts, amortizators, atspere, stūres stienis, stūres mehānisms)

Pēc regulēšanas saņemsiet Jūsu auto mērijumu lapu A4 formāta pirms un pēc regulācijas.

Cenas

Ritošās daļas pārbaude 10€
Riteņu ģeometrijas pārbaude bez regulēšanas 12€
Priekšējā tilta regulēšana 20€
Riteņu regulēšana apvidus, 4x4, quattro, mikroautobusiem. 
Aizmugurējā tilta regulēšana
25€
Sildīšana ar gāzi (ierūsējušo detaļu atskrūvēšanai) 5€/gab

Pakalpojuma ilgums ~ 1h

Kad savirzi nevar noregulēt?

  • Savirze nav noregulējama, ja kāda no piekares nesošajām un kustīgajām daļām ir sadilusi, saliekta vai salūzusi.

 

Pacēlāja izmērs ļauj veikt savirzi MAXI busiem un augstie griesti sniedz iespēju iebraukt arī ar augstajiem mikroautobusiem.